سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آبنما خانگی چیست؟

انواع راه هایی برای استفاده از لوازم جانبی چشمه آب وجود دارد. ما به شما برخی از بینش در مورد چگونگی به دست آوردن بهترین استفاده از چشمه خود را با راهنمایی لوازم جانبی چشمه آب ما فراهم می کند.

نکته #1: چگونه برای تمیز کردن یک پمپ چشمه

 

داشتن مشکل نگه داشتن پمپ چشمه خود را در حال اجرا هموار و کارآمد ؟ می تواند یک تند و زننده ساخت تا از جلبک ها ، خاک و بقایای مسدود کردن آب از جریان آزادانه از طریق پمپ وجود دارد. هنگامی که یادگیری چگونه برای تمیز کردن یک پمپ چشمه ، سرکه یک راه حل بهتر از هر صابون و آب است.

 

سرکه برای شکستن رسوبات معدنی است که می تواند در طول زمان جمع آوری استفاده می شود. برای مناطق با آب سخت, تمیز کردن مکرر ممکن است مورد نیاز – تقریبا هر دو هفته. آب نرم نمی ساخت تا به عنوان سریع به طوری که پمپ می تواند برای یک یا دو ماه بین soakings اجرا شود.

 

صاحبان چشمه باید بدانید که چگونه برای تمیز کردن یک پمپ چشمه به درستی به طولانی شدن عمر پمپ چشمه خود را.

 

نکته #2: لوازم جانبی چشمه آب که واقعا به معنی چیزی

 

چه به منزله لوازم جانبی چشمه آب ؟  آنها لازم نیست به چیزهایی که شما را در فروشگاه در کنار آرایه ای از چشمه های فضای باز و یا داخل ساختمان خرید. آنها می توانند هر چیزی را که ارزش و یا علاقه بصری به چشمه خود اضافه کنید. به طور طبیعی ، شما می خواهید مطمئن شوید چیزی است ضد آب قبل از شما آن را به مخزن از چشمه قرار داده است ، اما هر چیزی می رود که آن را به لوازم جانبی فواره می آید. آنچه مهم است این است که آن را حس می کند به شما. 

 

علاوه بر آجیل و پیچ و مهره از چشمه خود ، لوازم جانبی باید چیزی است که آبنما یا می افزاید: به معنای خود را از چشمه ، و یا تغذیه یک حافظه خوب را به خانواده تان. شاید یک کودک یک گردنبند از دانه های رنگی روشن به افتخار یکی از اعضای خانواده ساخته شده است. که می تواند به عنوان لوازم جانبی چشمه خدمت کند. شاید شما می خواهم برای ایجاد یک ادای احترام به حیوان خانگی خانواده. در این صورت ، لوازم جانبی ممکن است شامل یک قلاده حیوان خانگی یا عکس های pet لمینت باشد. 

 

هر آنچه که شما تصمیم به انجام با چشمه خود را به طور کامل به شما. بیش از یک محل برای منعکس کردن و استراحت ، آب در محیط داخلی و یا فضای باز خود را باید با چیزی که منعکس کننده احساسات خود را ، هر آنچه که آنها ممکن است آراسته شده است.

 

نکته #3: پمپ چشمه راست برای این کار

 

چگونه من می دانم چه نوع پمپ چشمه به خرید ؟  حتی اگر شما به دقت تمیز کردن پمپ چشمه در فضای باز خود را به طور منظم ، و یا مطمئن شوید که برای نگه داشتن پمپ های خود را در محیط داخلی چشمه در شرایط بالا ، آنها هنوز هم می تواند شکستن. خبر خوب این است که جایگزینی پمپ چشمه یک معامله بزرگ نیست. بیایید می گویند شما خریداری چشمه آب خود را از سلامت آرامش. شما با استفاده از چشمه خود را با لذت قابل توجه و پس از آن یک روز ، چشمه متوقف می شود کار به درستی. بسته به مدل چشمه آب ، هنوز هم ممکن است تحت ضمانت باشد ، بنابراین با شرکت بررسی کنید تا ببینید آیا شما واجد شرایط برای هر بازپرداخت یا تخفیف در یک پمپ جدید هستید. 

 

اگر نه ، هیچ چیز به اخم در مورد وجود دارد. پمپ های فواره سرپوشیده و بیرونی ارزان و آسان برای خرید هستند. در واقع ، سلامت آرامش خانه & دکور ارائه می دهد کمی آموزش در مورد آنچه به دنبال در پمپ چشمه.

 

اساسا ، ترفند این است که مطمئن شوید که شما در حال خرید یک پمپ مناسب برای چشمه خود را. آنها در طیف وسیعی از اندازه ها و قدرت می آیند ، بسته به اینکه چگونه بسیاری از گالن آب شما نیاز به پمپ از طریق آن چشمه. آیا شما صاحب یک چشمه در محیط داخلی یا فضای باز هستید ؟ مهم نیست. پمپ های آبنما در فضای باز به طور خاص طراحی شده اند تا به یک خروجی در فضای باز متصل شوند (با این حال ، همیشه پمپ را از چشمه در شرایط آب و هوای انجماد جدا کنید). پمپ های دکوراسیون داخلی چشمه ، از سوی دیگر ، به طور خاص ساخته شده اند-و تنها-برای استفاده در محیط داخلی.

 

نکته #4: گاهی اوقات امن ترین منابع آب تمیز کردن چشمه ها هیچ تجهیزات تمیز کردن چشمه آب

 

آیا امن برای استفاده از پاک کننده ها و سفید بر روی چشمه من?  نوع و مقدار منابع آب تمیز کردن چشمه شما نیاز به نگه داشتن چشمه خود را به درستی کار زیادی برای انجام با اندازه فواره ، چه آن را در محیط داخلی و یا یک چشمه در فضای باز است ، و به ویژه مربوط به مواد چشمه از ساخته شده است.

 

به عنوان مثال ، چشمه های مسی را می توان با استفاده از منابع تمیز کردن آب چشمه اشتباه آسیب دیده است. نیز صادق است برای فولاد و یا چشمه های آب تخته سنگ. استفاده از لهستانی مبلمان و یا تعهد به نگه داشتن چشمه های مس طبیعی خود را تمیز. در حال حاضر ، خرید یک محصول به طور خاص با برچسب "پاک کننده مس" ممکن است مانند انتخاب منطقی به نظر می رسد ، اما آن را در چشمه مس طبیعی خود استفاده نکنید. آن را به طور کامل حذف دست اعمال زنگار پایان. به خاطر داشته باشید که مس طبیعی است و ، به عنوان یک نتیجه ، به طور طبیعی آب و هوا ، تغییر رنگ در طول زمان.

 

منابع آب تمیز کردن چشمه طراحی شده برای استفاده ایمن بر روی فولاد ضد زنگ وجود دارد. در واقع, بهترین راه برای تمیز کردن فولاد ضد زنگ است چشمه با استفاده از یک پارچه مرطوب. هرگز از محصولات زیر بر روی چشمه فولاد ضد زنگ خود استفاده کنید:

 

منبع